lørdag den 21. april 2012

New York, New York

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at blogge lidt om det jeg går og laver af kage for tiden. Jeg var på studietur til New York med min 2g klasse ugen før påske, og heldigvis blev der tid til både kage- shopping og -spisning! Vi begynder med spisning: Franske macarons!

Disse er den amerikanske udgave (læs: dobbelt så store og med mere smør end i europa) og de var ikke helt så gode som jeg havde håbet. Men de var spændende. Den brune med guldstøv var min favorit og smagte af mocca. Den var lækker og sød. Den lilla smagte af lavendel og honning. Meget interessant, men den var for stor. Den gule med det blå fyld var med smag af earl grey. Den smagte dog ikke af så meget, men flot så det ud!

Jeg har ikke taget billeder af mine indkøb endnu, så det må i have til gode en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar