torsdag den 22. marts 2012

2x bryllup

Sidste weekend lavede jeg ikke mindre end to kager! Den ene var en bryllupskage til et vennepar, som blev gift i al hemmelighed. Altså næsten. Den nærmeste familie var inviteret, og så vidste jeg det selvfølgelig også:-)



Bruden havde et ønske om hvide orkideer på kagen, så det måtte jo prøves. Og jeg synes faktisk det ligner meget godt... Tillykke med dagen!



Den anden kage var en prøvekage til en lidt større (90pers) en jeg skal lave til maj. Jeg fik hjælp af naboens søde datter, Magdalene. Hun elsker også at bage og ville gerne lære noget om kagedekoration. Så jeg har altså fået mig en lærling. Og hun er rigtig god til det. Dette blev resultatet af hendes første anstrengelser:


Men Gitte og Bjarne, I må vente med et tillykke til maj ;-)

Begge kager er lyse lagkagebunde med et lag chokolademousse og et lag hindbærmousse. Mums...


1 kommentar: