lørdag den 16. april 2011

Tilbage fra Skagen.

Der har været lidt stille her på bloggen i et stykke tid. Det er bestemt ikke fordi jeg ikke bager, men skyldes en kombination af en søn det ikke vil sove mere end 30min ad gangen om dagen (hvilket resulterer i en træt mor kl. 20) og en tur til Gl. Skagen der varede en uge. Derfor har billederne bare ventet på udgivelse. Så derfor kommer der lige endnu et indlæg.


Dette er kagen jeg lavede til min egen fødselsdag i sidste uge. Den består af drømmekage med hvid chokolademousse og hindbærmousse smurt op med 1:1 ganache.


Det er mit andet forsøg på kagedekoration og denne gang har jeg lært at vende kagen rigtigt :-) Jeg har også lært at det er nødvendigt at smøre kagen meget jævnt op. Den fik ikke helt den overflade jeg havde tænkt, men så ved jeg det til næste kage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar