søndag den 20. marts 2011

Alt på én gang.

Så kom der skub i kageriet! Alle materialer kom med posten samme dag og jeg behøvede ikke vente på en lejlighed til at lave en kage. Familien er leveringsdygtig i ét styk dejlig nyfødt søn! En tillykke-kage til den lille familie på, nu, fem er hvad det blev til. Og her er den så:
Det er en banankage med fyld af Toblerone-mousse. Mums. Den smagte godt. De to lyserøde bamser symboliserer de to stolte storesøstre, og den lille lyseblå er naturligvis det sidste nye skud på stammen:-) Han er bare skøn!

Jeg er selv helt godt tilfreds med resultatet. Men nøj hvor har jeg lært noget til næste kage! Både noget om MMF og om, hvilken ende af kagen som skal vende opad, når man lægger sammen med fyldet. Jeg havde gjort det omvendt og måtte beholde springformens bund som bund under kagen. Ja, så blev jeg så klog.

Status: Super hobby. Det bliver ikke den sidste kage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar